måndag 22 september 2008

Kan själv =)

Tove sov i ett streck till kl: 04 i natt iaf. Sen vaknade hon igen 05.30 och så gick vi upp 06.30. Hon har varit väldigt kinkig idag och småkräkts en del, vet inte vad som stör henne... Har inte sovit särskillt mycket under dagen heller. Hon åt iaf bra med gröt och päronpuré och slukade 130ml ersättning efter. Hon börjar bli ett litet matvrak! ;-)



Jag provade att sätta henne på golvet förut. Trodde ju att hon skulle ramla efter 2 sekunder som hon alltid gör. Men den här gången satt hon kvar, blev jätteförvånad! Fast så fort hon började vrida på huvudet för att se sig omkring så tappade hon balansen. Försökte se om hon kunde göra om det, men då gick det inte lika bra... haha. Lyckades fånga händelsen på bild i alla fall!

2 kommentarer:

Anonym sa...

va duktig hon är sötisen!

Anonym sa...

Jaa, dutti-kicka...Man fattar liksom inte vad fort det går... om folk frågar mig om Osse kan sitta, "nej...inte än..." men sen sitter han hahah... alltså, folk tycker att han kan sitta, men jag tycker juh att han e så ostadig å så... så jag brukar inte öva så ofta:) Å, ja... kul kryppose jag fick med på bild va *hihih*... de e för goa.