fredag 19 september 2008

Slapp

Lider avsömnbrist och känner mig riktigt slö idag. Borde gå på promenad, men jag orkar verkligen inte... Tove vaknade som vanligt men somnade om vid 8.30 och sov i 3 timmar. Jag somnade också och vaknade väl en timme innan henne. Jag flög upp med ett ryck och trodde att hon hade dött och att jag hade sovit när det hände... Knäpp är man ibland!

Min käre man var så BRA när han kom hem igår. Dammsög och våttorkade golven på övervåningen! PUSS! Men vad gör jag idag då? INGENTING.

Det finns gott om dammråttor på de andra våningarna. Men jag bara räknar timmarna tills jag får sova...

Försökte med banan idag igen, men det är nog ingen hit... Undra om det är konsistensen? För det borde ju smaka sött och gott iaf. Jag har laddat upp med diverse fruktpuréer, borde räcka till smakportioner för flera veckor. Hoppas de blir mer populära än banan. Måste förresten börja ge grönsaker igen så hon inte bara får gröt varje dag...

Imorgon hoppas jag på en tripp till Babyhörnan och på söndag blir det "landet".

5 kommentarer:

Martin sa...

Är osäker på om det här inlägget är bra för min image.

Kristina sa...

Hehe :D

Anonym sa...

Jag tror definitivt den är bra för din image... all women likes men who is man enough to CLEAN!

Inte konstigt man e trött...

Kristina sa...

Ida: Precis!

Martin sa...

Asså att min image är grym hos the ladies betvivlar jag icke. Dock lär det bli tjöt av två herrar på jobbet om de är inne och läser detta.
Men det är sånt man får ta när man är en ladies man, de ovan två nämnda är ju rätt talanglösa i frågan om man säger så.