söndag 21 september 2008

Härlig dag!

Idag var vi på landet. Åkte upp till "11-kaffet" och jag åt massor av bullar och kakor. Så där sprack min "diet". Blir väl nya tag på måndag (som alltid). Det var kanonväder och vi satt ute i solen hela dagen. Ett par promenader blev det också, så jag kanske gick bort en av bullarna om jag har tur!



Tove fick så mycket uppmärksamhet som man kan tänka sig när mormor, morfar, farmor och gammelfarmödrarna var i närheten. ;-) Så hon behöver inte känna sig bortglömd!

Jag och Martin är riktigt trötta nu. I natt var Tove vaken mellan 24-02, sen var hon vaken mellan ca 04.50 och 05.30 och så gick vi upp kl 7. Hoppas verkligen att den här natten blir bättre för annars orkar jag inte med morgondagen... Hon ligger och drömmer där nere just nu, gnyr och rör oroligt på sig. Har kanske varit mycket intryck idag.

Jaja, imorgon är en annan dag... Har inget inplanerat i veckan än så länge. Får se om vi kan hitta på något kul.
Följ min blogg med bloggkoll
Följ min blogg med bloggkoll

Inga kommentarer: