torsdag 18 september 2008

Tandläkaren

Uppe med tuppen som vanligt! 05.40 var det dags i dag. Hon vaknade första gången kl 01.20, då var grannen fortfarande uppe såg jag. Men när jag gick upp andra gången var det släckt i huset.

Just nu så sover hon igen, men jag är vaken. Vi skall iväg till Föräldragrupp på BVC så jag håller på att packa iordning. Får se vad vi skall prata om idag och om Tove kommer vara lugn och fin. Förra gången var hon inte på sitt bästa humör nämligen. Har bilen idag iaf så då blir det lite smidigare.

Igår fick jag besök av mamma, alltid trevligt! Martin var på Afterwork, men kom hem vid 20-tiden så det var ju ok.

Har fått kallelse till tandläkaren... Har inte varit där på 2 år säkert. Skulle gått när jag var gravid men det blev aldrig av. Hoppas mina tänder ser fina ut ändå. =)

Inga kommentarer: