onsdag 17 september 2008

Hopp om livet

En sån skillnad, jag är utvilad! Dagen började iofs med att Tove vaknade 05.45... Jag var uppe med henne en timme. Men sen tog Martin över och jag fick SOVA. Dessutom somnade hon om när Martin gick till jobbet så då fick jag SOVA en hel timme till! Nu känns det verkligen som att jag kommer överleva dagen. ;-)

Gårdagen var inte så kul nämligen, då dog jag någonstas vid lunch. Hon somnade inte fast hon var trött, hon ville inte äta, inte leka, INGENTING. Vi tog en promenad på skakiga ben, eftersom jag inte fått äta lunch. Efter ca 40 min av gnäll/skrik så somnade hon äntligen i vagnen. Jag passade på att köpa lunch på Pressbyrån. Men det kom väl något gott ur det också för jag fick en lång promenad på 1,5 timme.

Glömde ju att skriva... I förrgår kväll så stoppade hon ena foten i munnen! Jag tror hon blir gymnast när hon blir stor. ;-)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Sådär håller Ossian också på om dagarna, blir uttråkad såå fort och har svårt att komma till ro! Å han har börjat vilja äta 1-2 ggr per natt. Men det e juh upp och ner det där verkar det som.

Å apropå spökgrejen... så har det varit lugnt i natt, men asså jag e van vid att "se" sånna grejer å ibland e det bara i mitt huvud;-) Hoppas vi

Anonym sa...

Åh tack, en stooor påse godis skulle jag verkligen behöva! Jonah somnade för en liten stund sen och jag försökte sova, men kunde inte för den här onda ryggen :(

Anonym sa...

Kul att du skriver juh;-) men va TRÖTT man e på FL å deras struuuul...