torsdag 5 februari 2009

Trött!

Först det positiva, Tove verkar inte ha fått vinterkräksjukan i alla fall. Hon kräktes ingen mer gång än det tre som Kristina berättade om. Idag har hon dessutom kunnat äta så det verkar ju ha gått över fort. Får bara hoppas att det inte är något som smittar...

Jag och Kristina vågade inte sova inatt utan stannade uppe i skift om Tove skulle börja kräkas igen. Jag kom väl i säng tolv-halvett någonting. Kristina höll ut till 02:15, sedan byttes vi av och jag var upp till 04:30. Då kom vi fram till att det nog inte skulle bli några fler spyor och sov därför båda två.

Kristina fick gå upp med Tove vid sextiden på morgonen, jag var upp en sväng vid åtta och hjälpte till lite men fick sedan sova till tio. Kristina tar sig en middagslur as we speak.

Hoppas nu bara att vi kan hålla oss friska allihopa så vi kan åka till Sälen på söndag. Men det viktigaste är ju så klart att Tove mår bättre, det gjorde riktigt ont i mig när hon spydde galla och inte förstod någonting. Min lilla skrutt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men stackrn! Hoppas ni klarar er nu så ni kan åka iväg och njuta av en semester!

Anonym sa...

Jo, precis vad vårdcentralen sa nyss. Ska in dit om ett par timmar, så då får vi se vad dom säger :) Hoppas nästan att det är nått annats så jag får medicin och kan bli bra! hahah!