lördag 7 februari 2009

Magsjuka och virus

Blev inget bloggande igår för stora datorn blev sjuk så lilla datorn fick hjälpa till att rädda allt. Nu sitter jag här med två hårddiskar surrandes och puttrandes bredvid mig för att all info skall hamna på ett säkert ställe. :)

Sen igår kväll hände det som vi hoppades inte skulle hända. Martin blev sjuk. Han har bott i badrummet större delen av natten och nu väntar jag bara på min tur. Vill verkligen INTE, speciellt inte efter att ha sett hur dålig Martin blev... Tur att Tove klarade sig såpass lindrigt som hon gjorde ändå.

Tove sov inte alls bra inatt, vaknade titt som tätt och imorse var hon förkyld. Jag sov kanske 1-2 timmar totalt och Martin har väl sovit ännu mindre. Jag låg bara och tänkte på hur jag måste sanera hela huset efter detta så att vi blir av med vinterkräks-h*lv*tet!

BLÄ! Nu vill jag att allt skall vara över och att hela högen är friska. Hur det blir med Sälen vet jag inte. Vi åker ju inte upp imorgon iaf. Får se om vi åker någon dag senare, beroende på hur det verkar.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahaha, vet jag inte om jag håller med om. Va bara riktigt pinsamt :P

Nä era stackare! Hoppas att du klarar dig trots allt!