onsdag 25 februari 2009

10 månader

Idag blev Tove 10 månader, bara två månader kvar till 1 år!

Jag har jobbat kvällen så nu är jag trött. Imorgon börjar jag 6.45... Idag gick jag upp med Tove så att Martin fick sova lite längre. Jag hade täkt att hinna vila innan jobbet, men det hanns inte med. Det är ändå mysigt att man har förmiddagen tillsammans, då är hon oftast pigg och glad. Jag börjar ju inte förrän kl 14 så det är ganska mycket tid man får med familjen.

När jag jobbar dag så kommer jag hem vid ca 16.30 och Tove somnar vid ca 20. På eftermiddagen så är alla dessutom trötta och hungriga, men det brukar bli mys ändå. Och så är det skönt att kunna ta det lugnt på kvällen utan att känna stress för att man kommer i säng för sent.

När jag fyllde år förra året så fick jag ett presentkort på spa (Hagabadet). Idag fick jag äntligen tummen ur och ringde och bokade en tid. Så om två veckor skall jag dit och få massage och bli ompysslad. Skall bli så härligt!

Nu skall jag gå och lägga mig, skall ju upp om 6 timmar...

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattiskramar från Wilhelm!