tisdag 17 februari 2009

Första arbetsdagen

Kom hem från jobbet för en och en halv timme sedan, så det är väl dags att sova nu. Blir alltid att man kommer i säng sent efter jobbet. Måste äta något och varva ner en stund först.

Det var fullt ös på avdelningen så det var bara att kasta sig in i arbetet. Ingen tid för toa-paus och bara 10 minuter att kasta i sig lite mat på. Men kvällen gick fort och jag överlevde, det gjorde patienterna också som tur var. :) Som jag misstänkte så var det som att jag aldrig hade varit borta, det mesta var sig likt. Det var bara min hjärna som inte arbetade lika snabbt som vanligt... ;)

Jobbar kväll imorgon också så jag hinner gosa lite med min skrutt innan jag skall i väg, har ju saknat henne!

1 kommentar:

Anonym sa...

Va bra att allt rullade på som vanligt! :) Och det måste vara skönt att jobba kväll så du hinner umgås med Tove på dagarna!