onsdag 18 februari 2009

Tove-abstinens

Man blir trött av att jobba... skall snart gå och sova. Börjar tidigt imorgon, sen är jag ledig i tre dagar. Det är precis samma kaos som för ett år sedan, svårt sjuka patienter och brist på personal. Men ändå har jag svårt att slita mig från stället. ;) Det är roligt och jobbigt på samma gång. Men framför allt så saknar jag Tove om dagarna! Idag var värst. Jag jobbade kväll igår och dagen idag. Så hon sov igår när jag kom hem och hade knappt vaknat när jag gick imorse... Men idag när jag kom hem så fick jag gosa massor med min skrutt!

Hon har ändrat sig mycket det senaste tycker jag, utvecklats. Hon pratar mer nyanserat, är mer social och försöker kommunicera mer med rösten, fixar och pysslar, funderar över vad hon skall hitta på osv. Det är jätteroligt att se iaf, man får se mer av hennes personlighet på något sätt.

Jag hinner varken skriva eller läsa så mycket bloggar just nu. Men jag försöker läsa ikapp det senaste på kvällarna iaf.

Inga kommentarer: