söndag 15 februari 2009

Hemma!

Så, nu är vi hemma från Sälen! Vi har haft det jättebra. Helt perfekt väder med sol och några minusgrader. Tove har inte åkt skidor, men fick testa lite pulka iaf. Men mest har hon glassat runt i sin vagn och tittat på allt nytt och lekt med sina kusiner förstås

Under veckan har hon lärt sig att peta i näsan och sedan stoppa fingret i munnen...haha! Hon har även börjat bli ledsen om jag eller Martin lämnar rummet för att i nästa stund bli jätteglad när vi kommer tillbaka igen.

Imorgon börjar jag jobba igen efter att ha varit hemma ett helt år. Får se hur det går! Jag börjar med ett kvällspass, brukar iaf vara lite lugnare.

Nu hoppas jag att vi alla kan sova gott. För man är lite mör... :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Han tackar och kramar tillbaka!

Va härligt att ni haft roligt på resan!
Och roligt att börja jobba igen! Vad jobbar du med?

Anonym sa...

Ja, jag tycker också han ser jättestor ut på alla bilder! Ser typ ut som en 1½ åring.. hahahaha

Skönt att ni hade det bra och va roligt att Tove tyckte om att åka pulka! =)

Anonym sa...

Okej, va roligt jobb! :)

Anonym sa...

Tack... :-) Ossian kramas tebax... Han mår mycket bättre nu iaf!! Mysigt med skidsemester!! :-)