onsdag 18 mars 2009

Våren är här?!

Jag har inte övergett bloggen, jag lovar. Det finns bara inte tillräckligt med tid längre! När man kommer hem från jobbet så prioriteras inte direkt datorn ;) Och Tove har börjat tycke att det är ganska tråkigt att vara hemma en hel dag så Martin försöker komma ut så mycket som möjligt med henne.

Idag är jag ledig, men är förkyld igen... Martin och Tove är hos Camilla och Nova. Jag har bara vilat och tänkte njuta av en bok i solen strax.

Imorgon är det dags för läkarbesök på bvc. Skall nog gå bra. Alltid när man skall till bvc så har alla småsaker som man funderat över löst sig av sig självt så vi har aldrig något att komma med, haha.

Matningen har gått lite smidigare de senaste dagarna och läggningarna går bra, även om det tar lång tid. Hon vill mest leka när hon skall sova. Här om dagen var jag så trött att jag satt bredvid hennes säng och somnade. Vaknade till av att Tove stod upp och bankade mig på huvudet. =)

Är så härligt att våren börjar komma nu. Har sett både snödroppar och krokus. Tove fick krypa runt lite på gräsmattan i söndags. Hon var helt överlycklig! Även om jag tyckte det var mindre bra att lägga sig platt på mage och äta gräs och löv...haha.

Inga kommentarer: