onsdag 4 mars 2009

Läggning

Kristina är nere och lägger Tove. Läggningen fungerar bra nu även om den oftast tar lite tid. Min taktik som jag skrivit om innan fungerar forfarande. Det har varit ett par bakslag men de är sällsynta. Vi behöver inte ha sängsidan nerfälld längre.

Men det tar väl som sagt lite tid. Hon vill alltid böka runt i sängen en stund innan hon kan komma till ro. ...och ibland somnar hon ganska lustigt som igår till exempel, se bilden.

Lite imponerande att jag vågade ta kort när hon hade somnat men hon vaknade faktiskt inte. Dock vaknade hon och satte sig upp strax efter när jag försökte lägga ner lilla foten. Men det räckte med att jag la ner henne på kudden och klappade ett par gånger på rumpan så somnade hon om direkt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahah va sött! Barn är verkligen viga!