lördag 7 mars 2009

Sjuk :(

Det finns inget värre än när en kvinna är riktigt förkyld... (eller hur var det nu...).

Jag har åkt på en rejäl förkylning, inte kul alls faktiskt. Var hemma från jobbet både i torsdags och fredags och idag känns det inte mycket bättre.

Igår kväll var vi trots allt ute och åt middag med min familj. Min bror fyllde 25 år, så nu är han nästan stor. ;) Jag var väl inte världens bästa sällskap, men jag ville ju inte missa firandet och vi hade redan fixat barnvakt och allt. Vi hade iaf trevligt!

Natten till idag var inte så rolig. Jag hade jättesvårt att sova och det hade Tove med. Hon vaknade när vi kom hem på kvällen, men kunde väl tillslut somna om inne hos oss. Sen vakande hon igen vid 2-tiden, tror jag, och var otröstlig. Verkade som att hon också börjar bli förkyld. Men idag så känns hon bättre igen. Vi får se. Efter nattens bravader så sov hon iaf till 7.30, så det får vi väl vara nöjda med.

Idag var tanken att jag skulle på Me&I party. Men jag mår fortfarande kass och jag vill inte smitta ner alla barn så jag får stanna hemma. :( Jag som sett fram emot detta ju! Har iaf lämnat en beställning på lite saker som jag hoppas blir bra, en tunika, en body och en byxdress.

Är ledig helgen och på måndag. Och på måndag är det dags för min spamassage! Sen kanske jag är redo att gå till jobbet igen på tisdag.

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, nä då lär jag ha koll på det! :) Allt bra annars då?