söndag 22 mars 2009

Duktig tjej!

Gud vad trött jag är! Det har varit minst sagt intensivt på jobbet i helgen. Idag hann jag inte ens äta... Fick sitta kvar efter arbetstid och äta min lunch innan jag orkade gå hem. Jobbade dessutom över en timme. Inte är jag ledig imorgon heller. Men det är bara att bita ihop och göra det man ska.

Tove är så duktig! ;) Hon är jättebra på att stå själv nu.

Sen har hon även lärt sig att låta som en tiger, haha. Hon har börjat peka på saker när hon vill något och så har hon börjat dela ut pussar! Sen kommer jag inte ihåg om vi har skrivit, men hon leker "tittut" själv genom att hålla upp något för ansiktet och väntar på att vi skall fråga var Tove är, jättegulligt! :) En annan gullig sak är att hon har börjat "låtsasgosa", eller vad man skall säga. Hon kan ta en nalle och hålla mot kinden och säga "mmmmm" eller så håller hon händerna mot ena kinden och lutar huvudet åt sidan och låter likadant. Sen räcker hon över nallen och vill att vi skall göra samma. Så sött!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken fräck tröja hon har! :)

Segt att ni har så mycket på jobbet.. Vi får höras om passande dag att promenera!

Kristina sa...

Haha, ja det är pappas inköp =)

Anonym sa...

Ja, det är helt otroligt vad tiden går snabbt.. Tycker det var nyss vattnet gick, och nu ska jag planera hans kalas, helt sjuk ju :)

Vad duktig Tove är på stå, nu är det nog inte långt kvar innan hon tar sina första steg :)

Anonym sa...

=) ja, våra filmer har legat nerpackade i över ett halvår, så nu var det på tiden.. och längst upp sådär på väggen tar de ju ingen plats heller =)