lördag 28 mars 2009

Nedsläckt

Nu har vi haft nersläckt i en timme, men TV:n fick vara på. ;) Var riktigt mysigt med lite stearinljus, ett glas vin, lite godis och så Robinsson på 4:an! Men nu är det fotboll, så då sitter jag här...


Jag är ledig i tre dagar nu, skall bli så skönt! Idag hade vi storstädning. Hann inte med riktigt hela huset, men det mesta är skinande rent iaf. Får ta resten imorgon.


Vi fick besök av mina föräldrar och min farmor en stund. Var så trevligt så. =)


På måndag skall vi kanske åka till Ullared. Hoppas vi kan komma iväg för vi behöver handla en hel del! Innan jag fick barn hade jag aldrig satt min fot i Ullared, jag avskyr att trängas med en massa folk! Men nu har jag hunnit vara där två gånger på ett år och det var riktigt kul. Måste hålla uppe blodsockret bara, för annars är jag ingen trevlig person att umgås med, haha ;)


Tove har lärt sig lite nya saker sen sist:
Igår tog hon sina första små steg, hela två stycken blev det!
Hon kan visa på andra var näsan sitter.
Har börjat försöka härma mer och mer vad man säger.
Försöker vara med och göra rörelser till vissa sånger.
Säger "hej då" och vinkar

Det är så kul att se alla saker som hon kommer på! =)

3 kommentarer:

idipp sa...

Härligt att vara ledig ett par dar! :) Hoppas ni hittar massa bra på Gekås!

idipp sa...

Vi satt också i skenet av stearinljusen igår kväll förresten. Fast ingen tv på. Var på middag hos kompisar. Riktigt mysigt! :)

sandra sa...

Så duktig hon är lilla Tove! Det har gått bra med flytten. Försöker få ordniong här men Ninja vill inte riktigt samma sak tyvärr ;)z