onsdag 8 oktober 2008

Liten är sjuk =(

Nu är Tove förkyld, ingen tvekan om saken. Så nu vet vi varför hon kinkat de senaste dagarna. Hon är jättesnorig och har feber stackarn, men inte så mycket hosta iaf. Fick ringa och avboka bvc imorgon, hoppas på en ny tid i nästa vecka.

Vi har inte sovit mycket inatt. Hon somnade vid 19-tiden men vaknade en timme senare. Sen somnade hon inte förrän vid kl 24. Då sov hon till 03. Sen var hon vaken ett par timmar innan hon tillslut somnade på mig och så gick jag och la henne vid 06 i hennes säng. Sen vaknade hon 7.30.

Idag har jag varit hos tandläkaren och Toves mormor var barnvakt. Allt gick bra både för mig och Tove. Fick reda på att jag har två visdomständer på samma plats, pyttesmå, haha!
Sen kom Toves morbror förbi och vi åt lunch allihop här hemma.

1 kommentar:

Anonym sa...

Men stackarn.. Hoppas hon blir bättre snart :)