söndag 5 oktober 2008

Helgen

Får väl lämna en sammanfattning av helgen! ;)

I lördags åkte vi upp till landet igen. Förmodligen sista gången för i år. Det skulle röjas och målas och städas. Men jag hade "Tove-tjänst" så det blev mest promenader, söva bebis och lek för min del, haha. På kvällen hade vi kräftskiva som en trevlig avslutning.

Tove somnade väl vid 19.30 och sova hela tiden tills vi var hemma på natten. Då vaknade hon en stund efter att vi lagt henne i sin säng. Sen vaknade hon även vid 01.30 och 4-tiden innan hon och Martin gick upp strax innan 7.

Under dagen idag så har hon inte sovit så jättebra och känns inte lika pigg och livlig som hon brukar. Har även nyst och hostat lite så jag hoppas inte att det är en förkylning på gång!

Idag har både jag och Martin varit rätt så trötta. Men vi har hunnit med lite städ, tvätt och trädgårdsarbete. Mamma och Pappa kom förbi med lite mat så vi åt middag tillsammans, trevligt!

Nästa vecka är det Föräldragrupp på tisdag, Tandläkaren på onsdag och BVC på torsdag. Fullt upp!

(Har ändrat lite inställningar igen. Så nu hoppas jag att det skall fungera att lämna kommentar...)

2 kommentarer:

Anonym sa...

va mysigt med land och grejer =)

Hoppas Tove inte blir alltför förkyld!

kram

Anonym sa...

Verkar som ni haft det ysigt... ja KappAhl har massa snyggt tycker jag!